RİZE'Yİ SEVİNDİREN AÇIKLAMA "CANINA OKURUZ"

Rize 27.09.2024 - 23:48, Güncelleme: 28.09.2024 - 00:01 40486+ kez okundu.
 

RİZE'Yİ SEVİNDİREN AÇIKLAMA "CANINA OKURUZ"

Gazeteci Canlı Yayında Rize-Trabzon uçak bilet fiyat farkını gösterdi; Bakan, “Canına okuruz” dedi
Gazeteci Canlı Yayında Rize-Trabzon uçak bilet fiyat farkını gösterdi; Bakan, “Canına okuruz” dedi Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Çay TV ile TİMBİR ve Birlik Haber Ajansı (BHA) Ortak Canlı Yayınında Rize’deki ulaştırma projelerine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Birlik Haber Ajansı Genel Müdürü Gazeteci Muhammet Kaçar canlı yayın sırasında Rize ve Trabzon’dan 1 gün sonrası için İstanbul Havalimanına uçuşlardaki uygulamaya girerek bilet fiyatlarını karşılaştırdığı sırada ortaya çıkan Rize Havalimanından uçuşların 1700’ TL’yi bulan yüksek fiyat farkına ilişkin konuştu. Bakan Uraloğlu, “Kesinlikle bunun hesabını sorarız. Bu tür bilet fiyat farlılıkları şikayetlerine hassasız. Kimse böyle yüksek bilet satamaz. Canına okuruz” dedi. Ankara’da, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı binasından gerçekleştirilen ve Çay TV Genel Müdürü Hasan Yavuz Bakır’ın sunduğu, Birlik Haber Ajansı Genel Müdürü Gazeteci Muhammet Kaçar, Birlik Haber Ajansı Genel Yayın Yönetmeni Orhan Kemal Erkılıç ve Taka Gazetesi Rize Artvin Temsilcisi Alihan Telatar’ın sorular yönelttiği programda konuşan Bakan Uraloğlu’nun açıklamalarından satır başları şöyle; Rize’ye 22 yılda 133,8 Milyar TL yatırım yaptık. Milletin sağladığı kaynaklarla bunları yaptık. Ülkemiz için yeterli değil daha iyisine ihtiyacımız var. İhtiyaçları da planlıyor ve hayata geçiriyoruz.  Ülkemizde 600 civarında uçağımız var. 460 ile uçak ile en çoğu THY’de. İç hatlarda 58 havalimanımız var. Dünyada 347 noktaya sefer düzenliyoruz. Vatandaşlarımız daha çok uçsun diye biz yurt içi uçuşlarında tavan fiyat uygulaması yaptık. 600 TL ile 2500 TL ‘ye kadar bilet var.  RİZE’DEN HAFTADA 72 SEFER VAR Topu tamamen havayolu şirketlerine atmayayım. Sivil havacılık Genel Müdürlüğü bizde. Vatandaş elbette ben seni tanırım diyecek. Bu biz değiliz demiyoruz. Rize’den her hafta 72 sefer var. Burada yaz ayları ile kış ayları arasında fark oluyor. Doluluk oranlarına da baktım. Rize’de doluluk oranları yüzde 86 ile 89 arasında. Biz yüzde 90 doluluğa ulaştığınızda o bölgeye ilave hat planlayın diyoruz. Rize’de bu sınırda.  ANTALYA SEFERLERİ BAŞLAYACAK Rize’den birçok sefer iptal edilerek Trabzon’a yönlendirildiği şeklinde gündem oldu. O tarihlerde Trabzon ve Rize’den iptal ve zamanında kalkışlara baktım. Zamanında kalkışlarda Rize, Trabzon’dan daha iyi. Bu rötarlar ve iptallerde belirleyici olan o anlık hava durumu.  Rize- Antalya uçuşları gündemimizde. Kış ve bahar planlarını için operatörlerle toplantı yapacağız. Bu talepleri karşılamaya çalışacağız.  HAVALİMANI ARASI BİLET FİYAT FARKLARI BHA Genel Müdürü Muhammet Kaçar canlı yayın sırasında bilet satış uygulamasına girerek 1 gün sonrası için Rize-İstanbul Havalimanı ve Trabzon-İstanbul Havalimanı arası anlık bilet fiyatlarını karşılaştırdı. Karşılaştırma sırasında Rize’den İstanbul Havalimanına uçak biletlerinin Trabzon’dan İstanbul Havalimanına göre 1500 ile 1700 TL arasında daha pahalı olduğunu gösterdi. Bakan Uraloğlu bu tablo karşısında şu değerlendirmelerde bulundu:  “BUNUN HESABINI SORARIZ” “Eğer 4200 TL bilet Business değilse bizim tavan fiyatını geçmiş demektir. Kesinlikle bunun hesabını sorarız. Normal uçuşta hiç kimse 4000 TL’nin üzerinde bilet satamaz. Bizim arkadaşlarımız bunu not alsın. Buna bakacaklar. 4000 TL’ye bilet olamaz. Uçağın yüzde 80’ine kadar dolana kadar 2500 TL’dir. Uçağın kalan yüzde 20’si ise 4000 TL’ye kadardır. Eğer müşteri yoksa kalan yüzde 20’lik kısmını satamayacaktır demektir. Burada tamamen arz talep meselesidir. Bu THY veya A Jet Havayolunundur. Eğer oradaki uçağın doluluğu azsa aynı gün ve birbirine yakın saatlerse ancak bunu şöyle açıklayabiliriz. Oradaki uçağın doluluğu yeterli değildir. Satmak için fiyatı yükseltmemiştir. Bunu kayda aldık ve detayına bakacağız. Kesinlikle bunun hesabını sorarız. Bu tür bilet fiyat farlılıkları şikayetlerine hassasız. Kimse böyle yüksek bilet satamaz. Canına okuruz” HAVAYOLU ŞİRKETLERİ İLE TOPLANTI YAPACAĞIZ, EK SEFERLER KONULACAK Bakan Uraloğlu ayrıca Rize’den İstanbul’a ek seferlerin konulması için çalışma başlatıldığını, ayrıca Antalya ve Bursa için de çalıştıklarını belirtti. Bakan Uraloğlu şöyle konuştu: “Havayolu şirketlerine doğrudan müdahalemiz olmamakla birlikte bu sektörün yöneticisi biziz. Burada uçuş planlarını kimsenin inisiyatifine bırakmadık. Tavan fiyatı uygulamasında resmi belge göremezsiniz. Bizim resmi resmi olarak tavan fiyat uygulama yapılmasına yönelik hukuki bir yetkimiz yok. Operatörleri çağırıyoruz. Maliyetlerini alıyoruz. Cumhurbaşkanımıza da arz ederek tavan fiyat koyuyoruz. Burada bir otorite ortaya koyduk ve koymaya da devam edeceğiz. Önümüzdeki ayın başında havayolu şirketleri ile toplantı yapacağız. Kesinlikle kendi inisiyatiflerine bırakmayacağız. Biz fiyatları baskılayarak buraya getirdik”
Gazeteci Canlı Yayında Rize-Trabzon uçak bilet fiyat farkını gösterdi; Bakan, “Canına okuruz” dedi

Gazeteci Canlı Yayında Rize-Trabzon uçak bilet fiyat farkını gösterdi; Bakan, “Canına okuruz” dedi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Çay TV ile TİMBİR ve Birlik Haber Ajansı (BHA) Ortak Canlı Yayınında Rize’deki ulaştırma projelerine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Birlik Haber Ajansı Genel Müdürü Gazeteci Muhammet Kaçar canlı yayın sırasında Rize ve Trabzon’dan 1 gün sonrası için İstanbul Havalimanına uçuşlardaki uygulamaya girerek bilet fiyatlarını karşılaştırdığı sırada ortaya çıkan Rize Havalimanından uçuşların 1700’ TL’yi bulan yüksek fiyat farkına ilişkin konuştu. Bakan Uraloğlu, “Kesinlikle bunun hesabını sorarız. Bu tür bilet fiyat farlılıkları şikayetlerine hassasız. Kimse böyle yüksek bilet satamaz. Canına okuruz” dedi.

Ankara’da, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı binasından gerçekleştirilen ve Çay TV Genel Müdürü Hasan Yavuz Bakır’ın sunduğu, Birlik Haber Ajansı Genel Müdürü Gazeteci Muhammet Kaçar, Birlik Haber Ajansı Genel Yayın Yönetmeni Orhan Kemal Erkılıç ve Taka Gazetesi Rize Artvin Temsilcisi Alihan Telatar’ın sorular yönelttiği programda konuşan Bakan Uraloğlu’nun açıklamalarından satır başları şöyle;

Rize’ye 22 yılda 133,8 Milyar TL yatırım yaptık. Milletin sağladığı kaynaklarla bunları yaptık. Ülkemiz için yeterli değil daha iyisine ihtiyacımız var. İhtiyaçları da planlıyor ve hayata geçiriyoruz. 
Ülkemizde 600 civarında uçağımız var. 460 ile uçak ile en çoğu THY’de. İç hatlarda 58 havalimanımız var. Dünyada 347 noktaya sefer düzenliyoruz. Vatandaşlarımız daha çok uçsun diye biz yurt içi uçuşlarında tavan fiyat uygulaması yaptık. 600 TL ile 2500 TL ‘ye kadar bilet var. 

RİZE’DEN HAFTADA 72 SEFER VAR

Topu tamamen havayolu şirketlerine atmayayım. Sivil havacılık Genel Müdürlüğü bizde. Vatandaş elbette ben seni tanırım diyecek. Bu biz değiliz demiyoruz. Rize’den her hafta 72 sefer var. Burada yaz ayları ile kış ayları arasında fark oluyor. Doluluk oranlarına da baktım. Rize’de doluluk oranları yüzde 86 ile 89 arasında. Biz yüzde 90 doluluğa ulaştığınızda o bölgeye ilave hat planlayın diyoruz. Rize’de bu sınırda. 

ANTALYA SEFERLERİ BAŞLAYACAK

Rize’den birçok sefer iptal edilerek Trabzon’a yönlendirildiği şeklinde gündem oldu. O tarihlerde Trabzon ve Rize’den iptal ve zamanında kalkışlara baktım. Zamanında kalkışlarda Rize, Trabzon’dan daha iyi. Bu rötarlar ve iptallerde belirleyici olan o anlık hava durumu. 

Rize- Antalya uçuşları gündemimizde. Kış ve bahar planlarını için operatörlerle toplantı yapacağız. Bu talepleri karşılamaya çalışacağız. 

HAVALİMANI ARASI BİLET FİYAT FARKLARI

BHA Genel Müdürü Muhammet Kaçar canlı yayın sırasında bilet satış uygulamasına girerek 1 gün sonrası için Rize-İstanbul Havalimanı ve Trabzon-İstanbul Havalimanı arası anlık bilet fiyatlarını karşılaştırdı. Karşılaştırma sırasında Rize’den İstanbul Havalimanına uçak biletlerinin Trabzon’dan İstanbul Havalimanına göre 1500 ile 1700 TL arasında daha pahalı olduğunu gösterdi. Bakan Uraloğlu bu tablo karşısında şu değerlendirmelerde bulundu: 

“BUNUN HESABINI SORARIZ”

“Eğer 4200 TL bilet Business değilse bizim tavan fiyatını geçmiş demektir. Kesinlikle bunun hesabını sorarız. Normal uçuşta hiç kimse 4000 TL’nin üzerinde bilet satamaz. Bizim arkadaşlarımız bunu not alsın. Buna bakacaklar. 4000 TL’ye bilet olamaz. Uçağın yüzde 80’ine kadar dolana kadar 2500 TL’dir. Uçağın kalan yüzde 20’si ise 4000 TL’ye kadardır. Eğer müşteri yoksa kalan yüzde 20’lik kısmını satamayacaktır demektir. Burada tamamen arz talep meselesidir. Bu THY veya A Jet Havayolunundur. Eğer oradaki uçağın doluluğu azsa aynı gün ve birbirine yakın saatlerse ancak bunu şöyle açıklayabiliriz. Oradaki uçağın doluluğu yeterli değildir. Satmak için fiyatı yükseltmemiştir. Bunu kayda aldık ve detayına bakacağız. Kesinlikle bunun hesabını sorarız. Bu tür bilet fiyat farlılıkları şikayetlerine hassasız. Kimse böyle yüksek bilet satamaz. Canına okuruz”

HAVAYOLU ŞİRKETLERİ İLE TOPLANTI YAPACAĞIZ, EK SEFERLER KONULACAK

Bakan Uraloğlu ayrıca Rize’den İstanbul’a ek seferlerin konulması için çalışma başlatıldığını, ayrıca Antalya ve Bursa için de çalıştıklarını belirtti. Bakan Uraloğlu şöyle konuştu:

“Havayolu şirketlerine doğrudan müdahalemiz olmamakla birlikte bu sektörün yöneticisi biziz. Burada uçuş planlarını kimsenin inisiyatifine bırakmadık. Tavan fiyatı uygulamasında resmi belge göremezsiniz. Bizim resmi resmi olarak tavan fiyat uygulama yapılmasına yönelik hukuki bir yetkimiz yok. Operatörleri çağırıyoruz. Maliyetlerini alıyoruz. Cumhurbaşkanımıza da arz ederek tavan fiyat koyuyoruz. Burada bir otorite ortaya koyduk ve koymaya da devam edeceğiz. Önümüzdeki ayın başında havayolu şirketleri ile toplantı yapacağız. Kesinlikle kendi inisiyatiflerine bırakmayacağız. Biz fiyatları baskılayarak buraya getirdik”

Habere ifade bırak !
Habere Ek Video
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (25 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yeter
(28.09.2024 00:48 - #12940)
Bakan işi hep yuvarladı,yüzde seksen dokuz doluluk oranı var ek sefer koymak için yüzde 1 kalmiş yüzde doksan bı çiksin diyor doluluk oranı zaten çıkmaması için Trabzon'a yönlendiriliyor Rize havalimanı yolcuları ,fiyatları Trabzon düşük tutarak.ikizdere 19 km ihalesi niye yapılmadı diyor gazeteci şimdi yeni karar verdik yapılmasına diyor bı taneside demiyor ona Zigana daha sonra başladi nasıl bitdide Rize-ovit-Erzurum bağlanti yolları bitmedi .bu gidişle 2027-28 diyor bakan eeee lojistik nasıl bağlanacak yol bitmemiş hep muallak. Bakan istifa azl
Osman Mahmut Aynen öyle Çok haklısınız başka türlü bu iş olmayacak gibi gözüküyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahlaklı ticaret yapalım
(28.09.2024 08:10 - #12943)
Rize de tümüyle denetleme yapılmalıdır aç gözlü ticaret erbabı esnafı tüccarı sanayıcı tümden denetleme yapılmalıdır kontrol şarttır aşırı oranda aç gözlülük hırsızlıktır devlet tümüyle rizeyı masaya yatır teftiş et denetleme yap çalınıyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Anzerli
(28.09.2024 08:37 - #12945)
Uçak bileti kaç tl olunca mennun olursunuz.bu neyin kafasi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekçi Vatandaş
(28.09.2024 11:18 - #12950)
Rize uçuşları az olduğundan talep fazla firmalarda fiyatları yükseltiyor uçuş artırılırsa fiyatlar kendiliğinden düşecek. Birde rize den ucuz bulamayan yolcular havaş otobusleri ile Trabzona gitmekte nekadar yolcu olduğunu gayet rahat öğrene bilirler ona göre yeterli ucak kaya bilirler bu arada Trabzona özel arabasıyla ucuş için giden yolcuları söylemedim bile.
Ahmet temizel Doğru tespit
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ss
(28.09.2024 12:47 - #12951)
Minareyi çalan kılıfını uydurur misali sayın bakanımız Rize'de bugüne kadar yapılan hiçbir proje başlanıldığı gibi bitmemiştir yarım ya da eksik bırakılmıştır bunlara da inşallah bir inceleme yaparsınızdır
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Murat
(28.09.2024 13:21 - #12953)
Rize uçak bilettleri Trabzon'dan yüksek Rize'de araç kiralama Trabzon'dan kat ve kat yüksek 4 kişilik bir aile Trabzon'a gittim cebimde 5500 TL kaldı Rize'de arac kiralasam günlük 1250 TL Trabzon'da 850 TL
Erman Hoca Son yüzde yirmi pahalı dedi. Doluluk yüzde doksanı geçmeli dedi. Milletle tarak geçti. Ama rizeli bunu hak etti. Tayyip e oy moy yok...
Dursun ali pazarlı Ulan rüyanızda göremediğiniz hava limanını getirdi tayyibe oy moy yok öylemi. Şimdi bişe diyecektimde neyse nezaketini bozmayacam.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Murat
(28.09.2024 13:21 - #12954)
Rize uçak bilettleri Trabzon'dan yüksek Rize'de araç kiralama Trabzon'dan kat ve kat yüksek 4 kişilik bir aile Trabzon'a gittim cebimde 5500 TL kaldı Rize'de arac kiralasam günlük 1250 TL Trabzon'da 850 TL
Ahmet Doğrudur aynen size katiliyorum rizede ticari ahlak her meslekte çok kötü yetkililerce tespit edilip duzeltilmesi lazim herkes şikayetçi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
YUSUF
(28.09.2024 13:25 - #12955)
Rize .Antalya direk üçüşlar başlasın lütfen bakan by sesleniyorum aktarmalı eziyetinden kurtarın bızı.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tacanca
(28.09.2024 13:46 - #12956)
℅ 89 mu insanların akıllarıyla dalga geçmeyin. Örneğin bir günde İstanbul'dan Trabzon'a 4 Rize'ye 1 sefer düzenleniyor diyelim. Rize'nin 2 seferlik yolcusu olduğunu düşünelim. Hızlıca dolan 1 seferden dolayı uçağın doluluk oranı artıyor ve fiyatlar çok yükseliyor. İnsanlar mecburen Trabzon seferine yönleniyor. İnsanlar uçakta kalan son koltuklar için neden binlerce lira fazladan ödesin??? Çok daha ucuz bir seçenek varken neden 2000 lira fazla ücret ödesin Rize yolcusu? Oran 90 ı geçmiyor demek ayıptır, insanları kandırmaktır. Rize'nin yolcu oranına uygun adaletli bir sistem ortaya koyun. Bunların hesaplarını yapmak çok zor değil elinizde olanaklar var beceremiyorsanız bırakın gidin hakkıyla bu işi yapacak insanlar gelsin.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yakamoz5334
(28.09.2024 16:31 - #12962)
Sanki bilmiyorlar canını okuyacakmis müdürünü değiştirin Trabzonlu ibnelik onda
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yakamoz5334
(28.09.2024 16:35 - #12963)
Rize'de 12.5 TL den ekmek satılıyor başka yerlerde 8 TL şimdi bakan gramajı farklı der bunada uçuyoruz uçuyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ofli,
(28.09.2024 17:10 - #12967)
Çok yaranız var, çok, artık sargı tutmuyor, ben başkan olursan rize h, limanını kaparım.
Cugar Terbiyesizlik yapma seviyeni koru yarası olanlar kendini iyi bilir
Missfir Sen başkan olursan kapatırsın. Rizelinin de eli armut topluyor zaten. Kudur un Rizeli artık gözünü açtı. Trabzon un gölgesinde kalmayacak artık. Yarası olan belli oluyor. Hadsiz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ofli,
(28.09.2024 17:40 - #12968)
Bu trabzon fobisi rizzeyi verem edeçek, yazık
53 Ötede havla .40 senedir rizeliyi yalıyor sunuz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hatice Kara
(28.09.2024 18:05 - #12969)
Çukurova dan sefer istiyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
M.emin
(28.09.2024 18:11 - #12970)
Rize neresi mezra falanmı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gaziefe
(28.09.2024 18:20 - #12971)
Canına okumuş zaten canımıza okunuz bari bir de dua okuyun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
SEFER
(28.09.2024 20:19 - #12977)
İzmir'den rize'ye uçuş istiyoruz. Canına okunacaksa lobilerin canına okunsun. İzmir'deki Rizeli Artvinli sayısı Trabzon'un 2 katıdır. Direk uçuş yok gibi. Devletin havayolu ucmuyor iştiraki ucmuyor. Neden havalimanı yaptınız.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yaşlı Adam
(29.09.2024 06:38 - #12988)
başka adam yok başka şehirde ülke bir Trabzondan ibaret saygı duymak lazım
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tahsildaroğlu
(29.09.2024 08:11 - #12989)
İyidereye hızlı tren ne zaman gelecek?.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Misafir
(29.09.2024 10:09 - #12993)
Rize Havaalanının Trabzon havaalanının şubesi olmaktan çıkarılması gerekiyor. Trabzon un gölgesi olmaktan çıkarilmadığı sürece Trabzon lobisi yavaş yavaş bitirir Rize havaalanını. Trabzondan bağımsız kendi planını ve uçuşlarını yönetmeli Rize
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Okan Ters
(29.09.2024 11:13 - #12996)
Amaç Trabzona yeni hava limanı yaptırmak için Ordu Giresun ve Rize hava limanlarini etkisiz hale getiril yolcu sayısını artırmak. Bu ilin nüfusu belli başka secenekleriyyok. Yen hava limanı demek birilerinin cebini doldurmak demek . İşleri guckeri yalan dolan talan
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
S.b.u
(29.09.2024 16:55 - #13010)
Sayın bakanım affınıza siginarak trabzon’da bir Rizelinin uçuş için ne işi var ? veya bir Artvin’in ne işi var? Kilometrelerce öteden kalkıp da kapı dibinde havaalanı varken trabzon’a kadar bizi boşu boşuna yoran kim? Ben kendi memleketimden uçmak istiyorum. Madem ki memleketimi böyle bir imkan sunuldu kendi memleketimden her yere her yöne uçmak istiyorum. İstanbul Ankara Adana Bursa İzmir Antalya gerekirse doğuya neden uçak seferleri Koyulmuyor neden biz bunun için trabzon’a gitmek zorundayız. Ve asla doluluk konusunda size katılmıyorum zaten Trabzon’un yarısı Rize Artvin yolcusu lütfen halkın sesine kulak verin.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sedef uzunhasanoğlu
(29.09.2024 17:07 - #13012)
Sayın bakanım Çukurova’ya da uçuş istiyoruz. Her seferinde trabzondan gitmekten yorulduk artı trabzondan bile kısıtlı seferleri var. Kapı dibimizde havaalanı varken bizi başka illere muhtaç etmeyin. Rize ve Artvin’in Adana Bursa Antalya Ankara ve hatta KKTC Yolcuları bile var. Eğer bir memlekette havalimanı varsa buralara da uçuş konulması gerekir. Rize havaalanı Sadece İstanbul ve Ankara uçuşunundan ibaret değildir. Ve hiçbir kimsenin de buradaki Vatandaşı mağdur etmeye hakkı yoktur. Saygılarımı sunar ve bir an önce bu uçuşların gözden geçirilmesini rica ederim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şükfü Baş
(29.09.2024 17:13 - #13014)
Bekleyip göreceğiz; iş, icraat safhasında belli olur. Kim takar Yalova Kaymakamını diyen brokratları aşmak biraz ciğer ister.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Uçamadum kaldi
(30.09.2024 08:22 - #13027)
Mutlak ve mutlak doluluk oranlarına etki eden faktörlere bakılmalı. Fiyat yüksekliği veya sefer yokluğundan dolayı Trabzon Havaalanını kullananların sayısını göz ardı etmeyin Sn. Bakan.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
timbir - birlik haber ajansi