ALİ YALÇIN MEMURUN MAAŞI ASGARİ ÜCRETE EŞİTLENİYOR. BİR KEZ OLSUN MEMURUN YANINDA DUR

Sendika 19.12.2024 - 16:43, Güncelleme: 19.12.2024 - 16:46 96794 kez okundu.
 

ALİ YALÇIN MEMURUN MAAŞI ASGARİ ÜCRETE EŞİTLENİYOR. BİR KEZ OLSUN MEMURUN YANINDA DUR

Memur-Sen Başkanı Ali Yalçın'a Tepkiler: "Bu Gidişle Memurun Maaşı Asgari Ücrete Eşitlenecek"
Türkiye'deki kamu çalışanlarının maaş artışları ve yaşam standartları son yıllarda büyük bir tartışma konusu olmuştur. Memur-Sen Başkanı Ali Yalçın, geçtiğimiz dönemde yapılan açıklamalarla gündemde yer alsa da, birçok memur ve sendika üyesi, Yalçın’ın hükümetle olan ilişkilerinin, memurların gerçek taleplerini yeterince gündeme getirmediğini düşünüyor. Özellikle, 2025 yılına dair yapılan maaş görüşmeleri ve enflasyon karşısında yaşanan erimeler, kamu çalışanlarını endişelendiriyor. Ocak Ayında Yüzde 12 Zammın Ardından Beklentiler 2025 yılının ilk ayında, memurlara yapılacak olan maaş artışının yalnızca yüzde 12 civarında olacağı yönünde spekülasyonlar var. Ancak bu artışın, yıllık enflasyon oranı ve hayat pahalılığı göz önüne alındığında, memurun yaşam standardını iyileştirmekten çok, enflasyon karşısında yaşanan kayıpları telafi etmeye yetmeyeceği öngörülüyor. Özellikle son dönemde hızla artan kira fiyatları, gıda ve temel ihtiyaç maddelerindeki yüksek fiyat artışları, memurun maaşının reel değerini düşürmekte ve memurların yaşam koşullarını zorlaştırmaktadır. Bununla birlikte, asgari ücrete yapılan zamlar da dikkat çekiyor. 2024 yılı itibarıyla asgari ücrette yapılan artışlar, birçok kamu çalışanının maaşının büyük bir kısmıyla örtüşmeye başladı. Bu durum, kamu çalışanları arasında ciddi bir huzursuzluk yaratıyor. Memurlar, düşük maaş artışları karşısında, maaşlarının asgari ücrete yaklaşmasının, onları ekonomik açıdan daha da zor durumda bırakacağına dair endişelerini dile getiriyor. Memur-Sen’in İktidarla İlişkileri ve Beklentiler Memur-Sen Başkanı Ali Yalçın’ın, hükümetle ilişkileri ve kamu çalışanlarının taleplerini nasıl savunduğu da tartışma konusu. Yalçın, sıkça hükümetin izlediği ekonomi politikalarını savunarak, memurların taleplerini daha ılımlı bir dille iletmekle eleştiriliyor. Birçok kamu çalışanı, Yalçın’ın bu yaklaşımının, emekçilerin haklarını savunmak adına yeterli olmadığını belirtiyor. Özellikle maaş artışları konusunda daha sert ve net bir tutum sergilenmesi gerektiği görüşü ağırlık kazanıyor. Bazı sendika temsilcileri, Yalçın’ın hükümetten daha yüksek maaş artışları talep etmesi gerektiğini savunuyor. Hükümetin asgari ücrete yaptığı zam oranının memurlar için de uygulanmasını talep eden bu kesim, memurun alım gücünü iyileştirecek gerçekçi ve hakkaniyetli bir maaş artışı yapılmasını istiyor. Ayrıca, enflasyon farkı ve refah payı eklemelerinin de göz önünde bulundurulması gerektiği vurgulanıyor. Ali Yalçın’a Tepkiler: "Bir Kez de Memurun Yanında Ol" Son dönemde, Memur-Sen Başkanı Ali Yalçın’a yönelik eleştiriler daha da artmış durumda. Kamu çalışanları, Yalçın’ın sadece hükümetin çıkarlarını savunmakla kalmayıp, memurların haklarını da savunması gerektiğini belirtiyor. Birçok kişi, Yalçın’dan, memurlar için daha güçlü bir duruş sergilemesini, hükümetten sadece yüzde 12’lik bir zamma razı olmamayı bekliyor. Birçok sendika ve kamu çalışanı, asgari ücrete yapılan artış oranıyla paralel olarak, memurlar için de benzer bir artış talep ediyor. Asgari ücretle aynı oranlarda bir zam yapılması, memurun yaşam kalitesini iyileştirecek, enflasyon karşısındaki kayıplarını telafi edecektir. Kamu çalışanları, Yalçın’ın bu noktada bir kez olsun daha cesur ve kararlı bir tavır sergileyip, memurların sesi olmasını bekliyor. Yalçın’ın Tutumu, Memurların Geleceğini Belirleyecek Memur maaşları konusunda yapılan görüşmeler, sadece bu yıl için değil, uzun vadede kamu çalışanlarının yaşam standardını belirleyecek önemli bir adım olarak görülüyor. Özellikle enflasyonun hızla yükseldiği ve yaşam maliyetlerinin arttığı bu dönemde, memurların daha adil bir maaş artışı talepleri, sadece ekonomik bir ihtiyaçtan ibaret değil, aynı zamanda sosyal bir hak meselesi olarak da değerlendiriliyor. Ali Yalçın’ın, hükümetle olan ilişkilerinde daha açık ve net bir duruş sergileyerek, memurların taleplerini güçlü bir şekilde savunması, kamu çalışanlarının daha iyi bir yaşam standardına ulaşabilmesi için kritik bir öneme sahip. Eğer bu noktada bir değişim yaşanmazsa, memurların maaşları asgari ücretle eşitlenebilir ve bu da hem kamu çalışanları hem de genel ekonomi için büyük bir sorun yaratabilir.
Memur-Sen Başkanı Ali Yalçın'a Tepkiler: "Bu Gidişle Memurun Maaşı Asgari Ücrete Eşitlenecek"

Türkiye'deki kamu çalışanlarının maaş artışları ve yaşam standartları son yıllarda büyük bir tartışma konusu olmuştur. Memur-Sen Başkanı Ali Yalçın, geçtiğimiz dönemde yapılan açıklamalarla gündemde yer alsa da, birçok memur ve sendika üyesi, Yalçın’ın hükümetle olan ilişkilerinin, memurların gerçek taleplerini yeterince gündeme getirmediğini düşünüyor. Özellikle, 2025 yılına dair yapılan maaş görüşmeleri ve enflasyon karşısında yaşanan erimeler, kamu çalışanlarını endişelendiriyor.

Ocak Ayında Yüzde 12 Zammın Ardından Beklentiler

2025 yılının ilk ayında, memurlara yapılacak olan maaş artışının yalnızca yüzde 12 civarında olacağı yönünde spekülasyonlar var. Ancak bu artışın, yıllık enflasyon oranı ve hayat pahalılığı göz önüne alındığında, memurun yaşam standardını iyileştirmekten çok, enflasyon karşısında yaşanan kayıpları telafi etmeye yetmeyeceği öngörülüyor. Özellikle son dönemde hızla artan kira fiyatları, gıda ve temel ihtiyaç maddelerindeki yüksek fiyat artışları, memurun maaşının reel değerini düşürmekte ve memurların yaşam koşullarını zorlaştırmaktadır.

Bununla birlikte, asgari ücrete yapılan zamlar da dikkat çekiyor. 2024 yılı itibarıyla asgari ücrette yapılan artışlar, birçok kamu çalışanının maaşının büyük bir kısmıyla örtüşmeye başladı. Bu durum, kamu çalışanları arasında ciddi bir huzursuzluk yaratıyor. Memurlar, düşük maaş artışları karşısında, maaşlarının asgari ücrete yaklaşmasının, onları ekonomik açıdan daha da zor durumda bırakacağına dair endişelerini dile getiriyor.

Memur-Sen’in İktidarla İlişkileri ve Beklentiler

Memur-Sen Başkanı Ali Yalçın’ın, hükümetle ilişkileri ve kamu çalışanlarının taleplerini nasıl savunduğu da tartışma konusu. Yalçın, sıkça hükümetin izlediği ekonomi politikalarını savunarak, memurların taleplerini daha ılımlı bir dille iletmekle eleştiriliyor. Birçok kamu çalışanı, Yalçın’ın bu yaklaşımının, emekçilerin haklarını savunmak adına yeterli olmadığını belirtiyor. Özellikle maaş artışları konusunda daha sert ve net bir tutum sergilenmesi gerektiği görüşü ağırlık kazanıyor.

Bazı sendika temsilcileri, Yalçın’ın hükümetten daha yüksek maaş artışları talep etmesi gerektiğini savunuyor. Hükümetin asgari ücrete yaptığı zam oranının memurlar için de uygulanmasını talep eden bu kesim, memurun alım gücünü iyileştirecek gerçekçi ve hakkaniyetli bir maaş artışı yapılmasını istiyor. Ayrıca, enflasyon farkı ve refah payı eklemelerinin de göz önünde bulundurulması gerektiği vurgulanıyor.

Ali Yalçın’a Tepkiler: "Bir Kez de Memurun Yanında Ol"

Son dönemde, Memur-Sen Başkanı Ali Yalçın’a yönelik eleştiriler daha da artmış durumda. Kamu çalışanları, Yalçın’ın sadece hükümetin çıkarlarını savunmakla kalmayıp, memurların haklarını da savunması gerektiğini belirtiyor. Birçok kişi, Yalçın’dan, memurlar için daha güçlü bir duruş sergilemesini, hükümetten sadece yüzde 12’lik bir zamma razı olmamayı bekliyor.

Birçok sendika ve kamu çalışanı, asgari ücrete yapılan artış oranıyla paralel olarak, memurlar için de benzer bir artış talep ediyor. Asgari ücretle aynı oranlarda bir zam yapılması, memurun yaşam kalitesini iyileştirecek, enflasyon karşısındaki kayıplarını telafi edecektir. Kamu çalışanları, Yalçın’ın bu noktada bir kez olsun daha cesur ve kararlı bir tavır sergileyip, memurların sesi olmasını bekliyor.

Yalçın’ın Tutumu, Memurların Geleceğini Belirleyecek

Memur maaşları konusunda yapılan görüşmeler, sadece bu yıl için değil, uzun vadede kamu çalışanlarının yaşam standardını belirleyecek önemli bir adım olarak görülüyor. Özellikle enflasyonun hızla yükseldiği ve yaşam maliyetlerinin arttığı bu dönemde, memurların daha adil bir maaş artışı talepleri, sadece ekonomik bir ihtiyaçtan ibaret değil, aynı zamanda sosyal bir hak meselesi olarak da değerlendiriliyor.

Ali Yalçın’ın, hükümetle olan ilişkilerinde daha açık ve net bir duruş sergileyerek, memurların taleplerini güçlü bir şekilde savunması, kamu çalışanlarının daha iyi bir yaşam standardına ulaşabilmesi için kritik bir öneme sahip. Eğer bu noktada bir değişim yaşanmazsa, memurların maaşları asgari ücretle eşitlenebilir ve bu da hem kamu çalışanları hem de genel ekonomi için büyük bir sorun yaratabilir.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (150 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
orhan karasu
(19.12.2024 17:57 - #14747)
Sayın Ali Yalçın senin aldığın maaş ne kadardır.
Emmo 200bin memur-sen 200bin eğitim bir sen Artı örtülü ödenek a8 Ler villalar...,....
Memur Ali yalçın bu durum kimin eseri. Yalandan çıkıp timsah gözyaşları dökme. Masadan sadece kendi menfaatlarını alıp kalkan siz değil misiniz. Memurun bu durumda olmasının sebebi siz siniz.
Alp Arslan Ben Haram ediyorum hakkımı zekşr zıkkım olsun ..yedikleri içtikleri kendilerine çoluk çocuk ailelerine,sendikadan aldıkları memur maaşından fazlası Zehir Hastalık olup Haram olsun bunlara...
İ.H.SÖYLER SARI SENDİKANIN GENEL BAŞKANI.DEVLETN AİDATI ÖDEDİĞİ SENDİKA SARI SENDİKADIR.SENDE SARI GENEL BAŞKANSIN.YENİ YILDA SONUÇ DEĞİŞMEZSE;TEŞKİLATIN İLE BAŞ BAŞA KALIRSINIZ.SİZE ÜYEYE GEREK YOK.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
1 Derece Emekli3600 Ma
(20.12.2024 12:19 - #14759)
1 derece. 600. Ekgost neoldu kaynadimi. 3600000000000000⁰000000000000000000000000 ci Ka rin. Artik
Ahmet zeki taşkıran Bunlar sadece söz talef ederler icraat da hiç bir işi doğru dürüst yapmazlar sadece sendika yı kullanıp, koltukları korurlar şimdiye kadar ne kazandılar ki doğru dürüst sendikalar siyasileşmiş üyelerin parasıyla isim yapar yer içer gezerler
Fakir Yalancı bunlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ce
(20.12.2024 15:05 - #14760)
Benim maaşım emekli olduğumda askeri ücretin 2,2 katı idi şimdi askeri ücret bize yetisti
Ali sarı Emekli memuru öldürdüler
Mem Ne yetişmesi asgari ücret memur emeklisini ocakta sollayacak.
Alp Arslan İşçi emeklisi lisans mezunu memurdan fazla maaş bağlanıyor ,bu ay içünde dilekçe veren işçi, memur kaynaktır,şahitli
İbrahim Özcan Memurlara verilen 8077 lira memur emeklisine verilmeyince sesin soluğun çıkmadı Ali Yalçın. Guvenilecek insan değilsin. Memurları değil emeklileri savun. Hadi ordan hadi ordan.
Ramazan karaman Aynen
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sarisencilere karsi
(20.12.2024 15:23 - #14761)
Bu duruma nasıl gelindi acaba. Bu duruma gelmeye sebeb olan yetkili sendika kimdi acaba? Sizde ki yüz neslinden mi? Utanmadan sıkılmadan hala insanlarin aklıyla pardon kendi uyelerinin aklıyla dalga geciyorsun. Benim seizin uyeleriniz gibi kiraya verilecek aklım yok . Allah akıl fikir versin önce memur sene üye olanlara sonrada sana bucuk alimi!!!
Memur Buçukcu ali
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ramazan
(20.12.2024 15:35 - #14762)
Ahmet gitti Ali geldi hiç bir kazanım yok memur için hazır kazanımlarıda kaybediyoruz fazlamesai.nöbet.havuz parası.+ 3600 fazla mesai servis gibi.gibi daha neler neler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eryaman
(20.12.2024 16:47 - #14767)
Ali Yalçın efendi milletvekilliğine oynuyor, onun için ondan birşey beklemeyin.
Emekli Bu adama oy veren olursa sendika olarak ne yaptınız millet vekili olarak ne yapacak ancak aday olarak kalır
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Barko
(20.12.2024 17:25 - #14768)
Bence Ali Yalcin haklidir iyide yapiyor.Bu durumda hala o sendika birinci sendikaysa üyeleri dusunsun.
Ahmet Üyesi değilsen sus
Memur Nasıl olsa koyun çok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nevzat korukluoğlu
(20.12.2024 17:27 - #14769)
Bunlar çok oturdular bu koltuklarda boş yere işgal etmesinler türkiye genelinde bütün sendikalardan istifa edilirse bu koltukları dolduran boş insanlarda hadlerini bildirmiş oluruz hepimiz tek yumuruk olmamız gerek sagıllarımla
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ramiz
(20.12.2024 17:41 - #14770)
Memura en az yüzde 30 zam istiyoruz
Doğan Memur bı is yapmıyor torpil de cabası ben olsam 20 bin maas veririm ha kpss le girdiyse o ayrı
Gıymık Bence 00 yapın yetersiz gelir size
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Uğur
(20.12.2024 18:03 - #14771)
Asıl sorun bunlara hala inanıp destek verenlerdir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kandemir
(20.12.2024 18:11 - #14772)
Ali Yalçın senin eyyamcılığının bir sonucudur bu dile getirdiğin konu. Memur emeklisi açlık sınırının altındadır. Bunun vebali sana yeter.!
Ali yılmaz Memur emeklisi tümden bitti,3600 verilmedi, Ali Yalçın ve ona bağlı sendika üyesi memurlar,sozum size dir ,biraz mert olun,memurlar Memur sen o bıraksın, Ali efendi ne yapacak görelim, ayıptır günahtır, mrmur emeklisi bitti bitti öldü be,hiç mi utanmıyorsunuz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
YARDIMCI HİZMETLİ MEMUR
(20.12.2024 18:24 - #14773)
Ali Yalçın dan MEMURLAR İÇİN BEKLENTİ İÇİNDE OLMAK SAFLİKTİR
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kemal
(20.12.2024 18:27 - #14774)
Memur maaşları ne kadar olduğunu biliyoruzdur inşallah az zam alacaklarmış Maaş en az 50 bin bandında Asgari ücretin en az 3 katı ayıp Hani çık asgari üçret az de memur maaşına yakın getirelim de anlalım arada uçurum var farkındasındır inşallah bize bunlarla gel öyle açıktan gazel okuma
Erhan Önal Kişilerin memur olması için nasıl da eğitim aldığını,nelere katlandiginida biliyorsundur kemal kardeşim,sen kps diye imtihanlar girip atanmak için hiç bekledin mi,anne babadan ayrılıp uzak illerde eğitim için ter döküp özlem çektin mi,
Memur Kemal 50 bin alan memurlar uzman kariyeri almış öğretmenlerdir. Ayrıca sen öğretmenle aynı maaşı isteyecek kadar nasıl bir akıl tutulması yaşıyorsun. Öğretmen dediğin sen sokakta cirit atarken o sınav kazanmış üniversite okumuş senin evde bas etmekte zorlandığın tek çocuğun gibi 40 çocukla uğraşıyor. Üstüne de senin gibi cahil veliye laf anlatıyor. Hala aynı maaş diyorsun utanmadan
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
A.can
(20.12.2024 18:40 - #14775)
Sari ali ne aldınki ne bekliyorsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bravo
(20.12.2024 18:44 - #14776)
Bravo başardınız. Sefil ettiniz milleti.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekli
(20.12.2024 18:47 - #14777)
Bu sendika hiç bir zaman memurun emeklinin yanında olmadıki her zaman olduğu gibi yine koltuk sevdasına hükumete sesini çıkaramaz bu güne kadar hükumetin ne aldı ki 2 senedir 3600 göstergesi alamadığı gibi tuikin sahte enflasyon rakamlarına maruz kaldık sendikanın hiç bir talebi yok emekliyi düşünen zaten yok bu sendikanın kendine hayrı yokki memura emekliye olsun
Memur emeklisinin sitemi. Çok doğru Ali bey Memur emeklileri hakkında hiç bir çalışması yok. O yüzden memur emeklilerini toplu görüşme metninden çıkarsınlar. Çalışırken ödediğimiz sendika aidatlari haram olsun. Nerde 3600 ek gosterge nerde seyyanen zam.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekli Ahmet
(20.12.2024 19:09 - #14779)
Ali Yalçın Bey,Memur ve Emekli Memurlara 5 ten aşağıda Zam verilirse Resmen Daha Öncede Olduğu GibiHakları Gasp Edilmiş Olur. Birdefada Senin (Memurların ve Özellikle Emeklisinin)Dediğin Gibi Olsun,Hükümet Size İTİBAR KATSIN.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İsmail
(20.12.2024 19:10 - #14780)
Ali Yalçın kendine koltuk hazırlıyor 1 .derece Herkese 3600 verilmesi gerekirken bazılarını niye ayırttın sendikal kazanım yapacam diye hava attın sonuç fiyasko.
Erol emekli 3600 ek gostergeyi ali yalcin almamış haberi yokmuş öyle diyor o zaman bu sendika niye var ne yapiyor tiyatroyu bırakınca sendikacılık yapanlar başkan olsun sendika yönetiminde olsunlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekli
(20.12.2024 19:46 - #14782)
Milletvekili olmak istiyorsa eğer tabii ki memurun yanında Durmaz kendi yerini yapmaya çalışırım
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Fehmi gündüz
(20.12.2024 19:47 - #14783)
Kedinisini garantiye aldı neolacak hep hükümetten yana yaptığı nevar göstermelik yalndanmasavurupda hükmet nzimdegimizi yapmiyordeyip masadan kalkıp giyimi görmedik simdiyekadar hepsi kendi menfaati için
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Fakir
(20.12.2024 20:03 - #14784)
Bu hükümet ve bu sendikadan bir şey çıkmaz. Bunlar fakirlik ve fakirlik edebiyatı yapa yapa hepimizi fakirleştirdiler. UNUTMAYIN CENNETE İLK ÖNCE FAKİRLER GİRECEK. :))
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yalan
(20.12.2024 20:06 - #14786)
3600'ü ölen memurlar ve emeklilerine vereceklerdir. :))
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekli memur Ali
(20.12.2024 20:24 - #14789)
3,5 Ali o memuru her zaman sattı. Hükümet de söyledikleri sözler de durmadı. İkiside memur ve emeklisinin haklarını yedikleri aşikardır. Allah bunları bildiği gibi yapsın. Hakkımı helal etmiyorum.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Camokahan
(20.12.2024 20:35 - #14790)
Hükümete göre memur çalışmıyor.Ali YALÇINDA belki bakan ölürüm diyor.Birakin Asgari ücrete eşitlensin.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kadir
(20.12.2024 20:38 - #14791)
Senin yüzünden oldu bunlar buçuk Ali Nerde 3600 böyle kuru sıkı atıyon
Ali Cengiz Karan Çok haklısın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kadir
(20.12.2024 20:40 - #14792)
Evet buçuk Ali sen haaklsın yıllardır bizi masada sattın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mine Göktan
(20.12.2024 20:48 - #14793)
Hala bu sendikanın üyesi olanlar bir düşünsün nerde hata yaptık diye.uyeliklerinizde 3 ay 5 aylığına çekilin tam zıttı bir sendikaya geçin. Bak neler olacak.sendika yardımından gene de faydalanmak lazım ucuz kahraman olmaya da gerek yok.100 er 200 er istifalar olsun bakın bakalım Ali efendi böyle pişkin pişkin ve boş beleş konuşabileceğim.uyeler sizler verdiniz yetkiyi...Ağlamayın.Insanlar layık oldukları şekilde yönetiliyor.istifa edin Ağlamayın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet yaldiz
(20.12.2024 20:48 - #14794)
Tam bir yalama
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tuti TS
(20.12.2024 21:02 - #14795)
Emekli memurları unuttunuz yazıklar olsun ali Bey
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eğitim Bir Sen li Köy öğretmeni
(20.12.2024 21:02 - #14796)
Ali Yalçın nin aldığı maaş onun o koltukta çok rahat ve kaygisizca başkanlık yapmasını sağlıyor, memurun yüzde 6 10 alması açıkça onu pek ilgilendirmiyor...gelecekte bir de milletvekili kontenjanı da aldı mı değme keyfine ...olan yine memura olacak....
Ali Neden hala üyesin o halde
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vanlı
(20.12.2024 21:27 - #14797)
Memurlar neden hala memur-sen e üye neden istifa etmıyorlar abalamdım memurlar hem ağlıyor hem MEMUR-SEN'E üyelik devam ediyor istifa edin ali yalçın boşta kalsın bu iş biter
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sezer
(20.12.2024 21:30 - #14798)
Koşa koşa bu sendikaya üye olundu, üye sayısında birinci duruma geldi, başka ne bekleniyor ki biz ettik, biz bulduk..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ezik memur
(20.12.2024 21:33 - #14799)
O koltuğunun derdinde memur ve emekli ile ne işi olur
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İhtiyar Kurt.
(20.12.2024 21:37 - #14800)
Sayın:Ali YALÇIN Emekli Memurlar içinde iki kelâm söyleseniz lütfen bekliyoruz .ALLAH Aşkına.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gakko memet
(20.12.2024 21:38 - #14801)
Ne yazayım,emeklimemur ölmüş ağlayanı yok. Asgari ücretin altında emekli maaşı bağlanıyor. Aynı durumda ki kamu işçisine ne aylik bağlanıyor,SGKyasorun.
Ramazan Aynen arada unuttular
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Rizeli
(20.12.2024 22:00 - #14802)
Memur sendika başkanları derhal istifa edip hükumetin eteklerinde yer bulun. Lakin hükümetle birlikte sizlerde gidicisiniz.500 bin YHS li hepinizden intikam alacak
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kara şehmuz
(20.12.2024 22:11 - #14803)
%5 +%6 ya imza atan ali Yalçın'a umut beklemek,azrailden oğlan çocuk beklemek olur.
Kim lim Değiştirirsin bu adam
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
SONER ESKİ
(20.12.2024 22:19 - #14804)
Sayın ali yalçın bence sen geldin geleli memur eridi lütfen agzımdan küfür çıkmadan bırak git sen ancak yalancısın senin sözün geçmiyor artık ama şunu gördüm ancak devletin yalakası gibi iş yapıyorsun açık konuşayım dedim kusura bakma ben senden hiç memnun değilim artık nedense sen geldin geleli zamlar 100 de 6 oldu sen yokken heb yüzde 35. 40 geliyor Du yeter artık sen artık gözün doydu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mustafa cura
(20.12.2024 22:39 - #14806)
Cumhurbaşkanı tarafından söz verilen 3600ek göstergesi ne oldu üzerine neden durulmuyor tüm çalışan memurlar gelecek için istifa etmeli . emekli durum kötü
Memur Bunu mezara da koysan gözü doymaz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali
(20.12.2024 22:40 - #14807)
Sayın Ali Yalçın durduğun makamı hak etmiyorsun şimdiye kadar memur için ne yapabildin hükumet ne derse boyun edin memuru günden güne kötü duruma koydun sen orada elin kolun bağlı vaziyette dur
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vatandaş
(20.12.2024 22:54 - #14808)
Memurların maaşı gayet iyi sosyal denge tazminatı ile 60 binden aşağı maaşları yok asgeri ucretli napsin
Karadenizli 4 ay dır maaşımdan 3500,4 bin arası vergi kesiyor bari buna bir çare bulun sayın sendika..
Murat Asgari ücrette yapılan zam kadar memur maaşına zam yapılmalı.Memur maaşı en düşük 38 bin TL
E Altun Deyyus Ali
Güleqqq Doğru söylüyorsun memurlar başka ülkede yaşıyor onların ülkesi daha pahalı Bari konuya başka bakış açısıyla girin vurun abalıya el insaf
Mem Ne tazminatı be sen memuru işçi ile karıştırdın ya da bir şeyler içtin kafan iyi değil. Memurun kuru maasindan başka hiçbir ek kalemi geliri ödemesi yoktur. Memur maaşı 40 bin ortalamadir ve en az 70 bin olmalıdır.
Ibrahim Emekli memurlarin maasi asgari ucretin altinda.Memurlarla Memur emeklileri arsinda iki maas tutari fark var.Emekli memurlarin tutumu kotu.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hüseyin çevik
(20.12.2024 23:04 - #14809)
emeklileri hiç ağzına almıyor seyyanen zammı memur aldı emeklisi ni unuttu Ali Yalçın bir gün sende emekli olacaksın
Memur Emekli olsa ne olacak zaten yedi sülalesine yetecek yükü almıştır
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ramazan Inan
(20.12.2024 23:04 - #14810)
Ali Yalçın sana zavallı kelimesi bile az 3600 konusunda hiç adım atmadin seni milletvekili yapmazlar boşuna yirtinma seni ve akp yi tarih bile affetmez.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
T12
(20.12.2024 23:21 - #14812)
Allah hakkımızı senden alsın satılmış Ali
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekli
(20.12.2024 23:35 - #14813)
Ya kardeşim ne olur bir kişide çıksın bu memur emeklileri hakkında neden konuşmuyor. Yazık şu andakı memurlar kadar bizde hizmet etmedik mi. Biz memur emeklileri neden kimsenin umurunda değil.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Metin
(20.12.2024 23:39 - #14814)
memurlara verilen seyyanen zam emeklilere verilmedi hakkimiz savunacak sendikalar nerede
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahmet Faik TEKER
(20.12.2024 23:52 - #14815)
Bu memurun giyim parasını hallettin de asgarî ücret devrimi başladı.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali
(21.12.2024 00:11 - #14818)
3600 nerde Ali efendi yazıklar olsun bekçi aldı memura yok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ümit
(21.12.2024 00:11 - #14819)
Başında bulunduğu sendikadan haberi yok Filistin’i savunduğu kadar sendika üyelerini savunmayan bir insansı hakkım zehir zıkkım olsun çoluğundan çocuğundan çıksın 1. Derece 3600 seyyanen zam bekliyoruz imam efendi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Memur Emeklisi
(21.12.2024 00:15 - #14821)
Memura verilen seyyanen zam, memur emeklisine verilmedi. En çok Memur emeklisi mağdur edildi...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Deli
(21.12.2024 00:29 - #14823)
Aldığın maaş zehir zıkkım olsun Ali Yalçın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekli
(21.12.2024 00:39 - #14824)
Aliden ne köy olur ne kasaba .Boşuna kendinizi yormayın. Hani emekliye seyyanen zamda sessiz kalmıştı hiçbir hakkımızı savunmuyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet 42
(21.12.2024 00:46 - #14825)
Bu zatı çok iyi tanırım bundan bir cacık olmaz sultanbeyli mal müdürü vekili iken bu zatı halk eğitim müdür yardımcısı olarak atadılar çok beceriksiz biri ama başörtüsü konusunda kamera önünde polis kalkanı'na tekme attığı için buralara getirdiler bundan bişey beklemeyin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
hasbunallah
(21.12.2024 01:12 - #14826)
memurlarin gozunu ancak toprak doyurur okuduk emek verdik demesinler cogu torpille yerlesti zaten torpili olmayanlan lisans mezunlari isci suanda ha bu arada memura tek kurus bile benden vergi alinip onlara veriliyorsa haram zikkim olsun belediyesine giderim surat asarlar hastanesine giderim surat asarlar isteyerek calismazlar yetmiyorsa memur olmayin kardesim gozunuz iscilerin maasinda ise sizde isci olun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nevzat
(21.12.2024 01:28 - #14830)
3600 ek gösterge Ali bey sayesinde mazi oldu verilen sozler yalan oldu hani verilen her vaad her söz yerine getiriliyordu siz unutursunuz ama biz unutmadık bir köşeye yazıyoruz zamanı gelince hatırlatırız
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet
(21.12.2024 01:31 - #14831)
Kiralar çok uçuk özelikle İstanbul da
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mustafa Bıyık
(21.12.2024 02:16 - #14834)
Bu şahısyıllardır çalışıp emekli olan emekli memurların hak ettikleri 8077 tl bugükü değer olarak 14000 tl lerini ellerinden aldırdı şimdiye kadR memurlar memur senden ne fayda gördü hala peşinden kosuyorsanız boşa koşuyorsunuz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
K.sen
(21.12.2024 02:35 - #14835)
Memura verilen seyyanen 8.070 lira zam 15 bin liraya çıktı peki memur emeklisine ne verildi hiç koca bir 0 hala memura verilip memur emeklisine de Sabır mı verilecek
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekli memur
(21.12.2024 04:16 - #14839)
Ali yalcin memuru böylemi savunuyon asgari ucret bile bize yetişti 3600 yine rafami kaldı yazıklar olsun devletten yana olmaya devam et hakkimiz haram olsun. Yazıklar olsun sana bir defada memuru savun memur emeklisini savun .o koltuğu bırak artık işe yaramaz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Selim
(21.12.2024 04:56 - #14840)
Sen memurun yanında değilsin yine devletimizin yanımızda bir konuşma
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kim lim
(21.12.2024 05:21 - #14841)
Değiştirsinler bu adamı madem iş yapmıyor işçilerin hakları memurlardan iyi adamlar işçilere çalışıyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
FUAT TAŞDEMİR
(21.12.2024 05:28 - #14843)
Ali yalçın bey, sorumluluğunuz var, masada söz sahibiniz. Bırakın büro memurunu, 1.dereceden emekli ünvanlı bir memur emeklisi, kamu işçisi emekli maaşının yarısı kadar alıyor. Böyle adalet olurmu, bunu içinize nasıl sindirebiliyorsunuz? Diğer taraftan bazı ünvanlara hali hazırda verilmeyen makam ve görev tazminatları konusunda neden gereği gibi davranmıyorsunuz? Bu hususları neden görmezden geliyorsunuz?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
banbam
(21.12.2024 05:49 - #14844)
Hayir anlamiyorum daha kim bu memursende üye dir gercekten memurlar görmüyor mu ya bunu adamin birsey yapamadigini, aklim ermiyor ya
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mağdur
(21.12.2024 07:29 - #14846)
3600 ek gösterge ne oldu memur emeklisinun maaşı asgari ücretin çok üzerinde idi altında kaldı. Ali bey hiç bur zaman emekli memuru savunmadi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Alpaslan
(21.12.2024 07:35 - #14847)
Memur sene üye olmak memurluğa ihanettir memursen sene üye olmak ekmeğine,çocuğunu,geleceğine ihanettir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Önder Dikmen
(21.12.2024 08:18 - #14848)
Herkes sendika başkanını eleştiriyor vermeyeni değil isteyeni eleştirmek normal mi Allahaskina bu durum nasıl bir durumdur ?kendinize bir sorun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ali
(21.12.2024 08:25 - #14849)
32 yıl derece kademe ile emekli sandığına tabi emekliyim asgarî ücret benim maaşım dan fazla bu revamı 2017 yılında emekli oldugumda maaşım asgari ücretten fazlaydı neden sendikalar bizi savunmuyor hükümet bizim maaştan kesip ett lilerin ve asgari ücretlilerin maaşımın ödüyor günah ya geçinemiyoruz
Ramazan 2002 den önce böyle değildi memur ne alıyorsa emeklisi de aynen alıyordu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bağımsız MEMURLAR
(21.12.2024 10:45 - #14853)
Siz o sendikal makamları devlet dairelerindeki makamları veya siyaset de koltuk sahibi olmak için kullanırsanız memurlar daha ne kepazeliklere maruz kalıyor sayenizde başkanlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yalnız adam
(21.12.2024 13:00 - #14854)
Boş adam
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Fakir memur
(21.12.2024 13:19 - #14857)
Memur sen memurun yanında olmayan memurun taleplerini ve yaşamış olduğu ekonomik sıkıntıları görmezden gelen bir sendikadır. Ali Yalçın emek odaklı değil hükümete karşı memur sen lilerin değil hükümet yanlısı olarak ezdirmeye her zaman olduğu gibi devam edecek.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ESKİŞEHİRLİ
(21.12.2024 13:26 - #14859)
MEMURU SATANLARIN BAŞINDA SEN YOK UZUN. BOŞA TİMSAH GÖZYAŞI DÖKMENE GEREK YOK..............
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emir.nacar
(21.12.2024 13:46 - #14863)
Sayin ali yalcın 4c.emeklileri.ele.al.ssk.bagkur.eyt.bizlere.kavustu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Garip 61
(21.12.2024 13:48 - #14865)
Ali Yalçın ve diğer başkanlar siyasete oynuyor . Bunların hepsi yalancı ve sahtekar hiç biri memuru düşünmüyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Xxll
(21.12.2024 13:51 - #14866)
Ya kardeşim memurlar da hak ediyor ama iktidar yalakası yancisi diye memur sen e üye oluyor kardeşim yetkiyi hükümete muhalif olan sendikaya vereceksin ki hakkını savunsun
Nefesi kesik emekli memur Ali Yalçın sadece verilen emirleri uyguluyor, hiç vasfı filan yok, insan biraz mert olur,3600 ne oldu güme gidemez bu size namus şeref görevidir öyle yağma yok, öğretmen meslek kanunu çıktı bu sendikalar,teknik elaman düşmanı ayıp ayıp, biraz sendikacı gibi iş yapın ,emir eri olmayın..
Sli Doğru.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Metin
(21.12.2024 14:50 - #14870)
Aynen öyle Ali başkan birkez olsun memurun yanında ol, asgari ücret, diğer emekliler konuşulurken memur ve memur emeklisi hiç konuşulmuyor, ne oldu emeklilerin sekizbin seyyaanen zamları, emekli maaşlarının yıllardır yerinden sayıyor. Kırk yıl çalışıyorsun 1/4 emekli oluyorsun aldığın ücret açlık sınırında, seyyaanen zam talebimiz in alınmasını sağlamalısınız.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
TR
(21.12.2024 14:55 - #14872)
Ali Yalçın ne kazanmış bu zamana kadar , sadece memuru süründürdü
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kazım Dinç
(21.12.2024 15:04 - #14873)
Ali Efendi!Emekli memurun maaşının açlık sınırının yarısı inşallah çok mutlusundur.AKP yalakası olduğun için olduğunu düşünüyoruz.O koltuğu boşuna işgal ediyorsun.O koltuğu boşaltda daha adaletli biri o koltukta otursun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet
(21.12.2024 15:14 - #14874)
Memur ne yapıyor okadar maaş verilsin bu ülkede en çok ezilen asgari ücret li Memurun işi rahat gelsin bugün özel sektörde çalışsın gorem
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Abdurrahman İlhan
(21.12.2024 15:28 - #14875)
Memur emekli olacak seyyanen zam memur memur emeklisine verilmedi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahmet
(21.12.2024 15:28 - #14876)
Buçuk Ali Efendi'nin 3. Kuşakları dahil mal varlığının araştırılması lazım.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
H.y
(21.12.2024 15:35 - #14877)
Sari ali dediniz hukumetin yalakasi cikti memuru ve memur emeklisini hic dusunmuyor sadece kendi cebini dusunuyor sen sus ali karisma biz sana gerkeni yapariz diyorlar oda tamam diyor yerine oturuyor uyuz ali
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Erol Karadoğan
(21.12.2024 15:38 - #14878)
Sayın başkan yönetimi ve üyelerine oturun oturduğunuz yerde yaşamak için..Bu adamları seçen kimlerdir sayın emekli memurlar ne bekliyorsunuz satildiniz farkında olmadan onların maaşı ve getirisi ne kadar..?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Selocan
(21.12.2024 15:50 - #14879)
Ali Yalçın bırak bu işleri tiyatro oynama
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Abd
(21.12.2024 16:19 - #14881)
Üye olmaya, üye bulmaya devam edin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Perişan memur
(21.12.2024 16:20 - #14882)
Hiç bir yaptırımın yok boş boş konuşuyorsun merak etme koltuk sağlam
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Koç
(21.12.2024 16:21 - #14883)
Niye asgari ücret örnek alınıyor. Haklı ücret gündeme gelsin. Nice memur var 3-5 asgari ücreti hakediyor. Niceleri var 1 asgari ücreti haketmiyor. Bir de gereğinden çok memur var
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kadir
(21.12.2024 16:25 - #14884)
Esitlenmeli bencede işci olmasa hayat durur
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mico60
(21.12.2024 16:35 - #14885)
3600 ek gösterge nerdee. Biraz samimi ol.. Ali başkan. Daha 3600 ü çözemeyen neyi çözecek. Başımızda zülm iktidarı var. Asla hakkımı helal etmiyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Erhan Önal
(21.12.2024 16:39 - #14886)
Bugüne kadar 24 yıldır sendikalar memur ve memur emeklisinin hakkını gerçek bir sendikalar gibi savunup talepte bulunmadilar sadece kendilerini milletvekili yapmak için sendikaları kullandılar.bu ekonomik şartlarda memurdan memur emekliside nasıl geçinsin. Hakkimi helal etmiyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali Yaşar
(21.12.2024 16:51 - #14888)
Ali Yalçın Allah'tan cc kork, daha ne istiyorsunuz, sizin yüzünüzden enflasyon dizginlenemiyor,
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yalnız kurt
(21.12.2024 17:05 - #14889)
Ali yalcin sen hükumetin soytarisi olduğun için çobanla yas tutma sizin memurla emekliye alakaniz yok sen ve senin gibilerdünyalloginizi yapmaya devam edin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vatan sever
(21.12.2024 17:13 - #14890)
Gemısı yürüyen ve cukarı olan her kez bu alemde yolunu yürür bu dünya şeytan ve kuklalarının para sevdasında kusandı islam alemınde bır sonraki alemde yürüdükleri yolda mutlu olamazlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şevko
(21.12.2024 17:43 - #14891)
Sayın ali yalçın istifa ediniz belki hükümet daha fazla zam verir 3600 ek göstergede uzlaşı sağlamıştınız hani verilen söz hepsi boş
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tugay
(21.12.2024 17:44 - #14892)
Memur senden Herkes istifa ederek Sese kayıt olmalı İktidar sendikası memur-sen 2008 de maasları duşuren yasaya sesi cıkmamıştır
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hak sahibi
(21.12.2024 17:47 - #14893)
Arkadaşlar lütfen ali yalçın istifa etmez keyfi yerinde lütfen siz istifa edin onları yalnız bırakalım çünkü söz veriyorlar 360000000000000 ek gösterge gibi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şehmus Çakmak
(21.12.2024 17:48 - #14894)
3600 ek gösterge sözleri ne oldu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hak sahibi
(21.12.2024 17:49 - #14895)
Ben ali yalçını tv de gördüğümde kanal değiştiriyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet
(21.12.2024 17:59 - #14896)
Bu Ali' den hiçbir şey olmaz,iktidarın yalakası.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Salih kaya
(21.12.2024 18:00 - #14897)
sizin bu sözlerinizin hiç bir ehemmiyeti yok hep aynı oldu bu zamana kadar gine aynı olacak
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Göktürk
(21.12.2024 18:08 - #14898)
Memurun hakkını savunmakla görevli memur-sen başkanı nihayet ortaya çıkabildi...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Truvalı
(21.12.2024 18:25 - #14899)
Siz kendinizi sendikacı mi zannediyorsunuz. Hepiniz teslim olmuşsunuz hepiniz satılmış birer sendika ağasısınız. Yaptığınız cambaza bak cambaza oyunu oynuyorsunuz. Sizin yüzünüzden milyonlar aç açık sefil yaşıyor. Toplu iğne kadar hakkım varsa haram olsun sizlere.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Celâl öncü
(21.12.2024 18:31 - #14900)
Bunların amacı millet vekili olmak, iktidar yakaları,iktidarın arka bahçe leri
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahmet Tonga
(21.12.2024 18:32 - #14901)
MEMUR EMEKLİSİNE SEYYANEN ARTIS VERİLMEYEREK HAKLARI GASBEDİLİRKEN NE ;YAPTINİZ?? GEÇİEMİYORUZ
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Memur
(21.12.2024 18:57 - #14903)
Bu güne kadar memurun yanında sen ne kadar durdun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekli öğretmen
(21.12.2024 18:58 - #14904)
Ali Yalçın , sarayın emireri yenimi aklınbaşınageldi.Günaydın. Sen ücret dengelerini bozulacağını, okumayan cahillerin kazançlarının artacağını ,bu ülkede okumanın suç olduğunu anlayamadınız. Sarı öküz gitti..Sarayın sendikası Emekli memur maaşlarını ne hale getirdiler .Gıkın çıkmadı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekli öğretmen
(21.12.2024 19:01 - #14905)
Akp hükümeti senin gibi yandaş sendikalar sayesinde.23.yıl oldu iktidarda duruyor. Ali Yalçın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekli
(21.12.2024 19:05 - #14906)
Gardaslarim memur sen ne ise yarar maastan maasa iki laf ederler sonra si ne hic kocaman bi hic
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sutkan
(21.12.2024 19:20 - #14909)
Bu Adamin sendikasinda hala uye olan memura her sey mubahtir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
O.m
(21.12.2024 19:22 - #14910)
Memur ve memur emeklisinin vay haline bilhassa memur emeklisinin işi tüm bitik
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kamil k
(21.12.2024 19:30 - #14911)
Normal değilmi memur asgari ücretli kadar çalışmıyor emekli olacağım zaman işim düştü ordan oraya ordan oraya yönlendiriyorlar bi günümü hesaplatamadım sonra kendimi oturup e devletten hesapladım dilekçeyi vereceğim zaman ay başında gel diyorlar bende yok ısrarla kendi hesapladığım gün doğru ve emekli oldum onun için memur iyilerini tenzi ederim ama çoğu çalışmıyor dolayısıyla aldıklatı para fazla bile
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kazım yıldız
(21.12.2024 19:36 - #14912)
Kardeşim bitirdiniz bizi ya asgari ücretli bizi geçiyor ev kiraları bizi bitirdi Yüksek enflasyon bitirdi ya nasıl olacak bu kardeşim bizi savunamayacaksanız niye oradasının bizim hakkımız gözetemeycekseniz niye oradasınız
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eflatun
(21.12.2024 19:46 - #14913)
Yorumlara göre bu sarı sendika yok olmasi gerekiyor.. fakat olay tam tersine gösteriyor.. Memuru yok etmek üzerine kurulmus bir sarı sendika ... asgari ücret seviyesine 2 yıl önce gelmişti memur zammmi ...o 8 bin TL ile topladı şimdi o 8 bin TL geri alıyorlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İsmail
(21.12.2024 19:55 - #14914)
Sen yetki aldın memur emeklisin batırdın memuru batırdın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
emekli memur
(21.12.2024 19:57 - #14915)
memur ve memur emeklisi maas zammi konusunda yapilan 74 tane istek ve yorumlari okudum ilgili sendika ve Ali yalcin begenilmiyen durumda, kyle ise bu sendika kendini fesh etmeli Ali de ekmegini baska yerde aramalidir, millstone Ahini almak iyi olmaz , sendika ve Ali direniyirsa Uyeleri gemiyi istifa ile terk ederek uyari vermelidir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gariban memur emeklisi
(21.12.2024 19:58 - #14916)
İktidar yanlısı olursanız memur ve memur emeklisi maaşlar daha çok asgari ücret altına iner işçi sendikaları konfederasyonu kadar olamadınız grev hakkı neden istemiyorsunuz 22 yıldır memur sen olarak
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Rıza
(21.12.2024 20:14 - #14919)
Memur, emekli ,askeri ücretli diye ayrım yapmazak daha iyi olurdu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Murat
(21.12.2024 20:22 - #14921)
Ali bey lütfen istifa edin.30 yıl pirim deyen ööğretmen 20 yıl pirimi ödenen iki yıllık inşaat teknikeri 3000 tl fazla alır oldu.yazık dibe çektiniz yakında 1800 gün pirim yatıranın altına düşürursunuz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Adem BOLAT
(21.12.2024 21:20 - #14929)
Memurun yanında olmazsanız eğer emekliler ne yaptı yerel seçimlerde, ilk genel seçimlerde de Memurlar gerekeni yapacaktır 2 yıldır 3600 ile memurları oyalayın seyyanen zammı kök maaşa dahil ettirmeyin ilk Genel Seçimlerde gereği yapılır o zaman ne MEMUR SEN kalır Ne de ALİ YALÇIN , bu yaptıklarınız "YARINA KALIR AMA YANINIZA KALMAZ" Sayın Başkan
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Onurlu Memur
(21.12.2024 21:21 - #14930)
Boşuna bu adamdan bir şey beklemeyin. Bundan bir halt olmaz. Kendisine çizilen sınırlar dahilinde birşeyler söylüyor. Sözleşmeye konulan 1. Derecedeki memurlara 3600 ek göstergeyi bile dile getirmiyor. Hala bundan bir şeyler bekleyen memurlara üzülüyor ve acıyorum. Ne diyeyim Allah akıl fikir versin. Pazarlamacı olmalıymış çünkü memurları çok güzel satıyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İbrahim Aday
(21.12.2024 21:31 - #14931)
Bu nasıl sendikacılık bu nasıl sözlesme enfilasyondan beş altı puan altında emekli zammı bı sendika falan istamiyoruz işçi emeklisini ne zam verilirse bizede versinler sendika sizin olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Samsunlu
(21.12.2024 21:39 - #14932)
Memura verilen 8077 lira seyyanen zamdan emeklisi niye yararlanmadi. Önceki yönetimlerde memura verilen emeklisinede veriliyordu.. makarnacilar patron olduğunuzu unutmayiniz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hakkı Yene Teknikerler
(21.12.2024 21:42 - #14933)
Allah Allah tavşan aslana kükredi. İnanın bundan sadece pazarlamacı olur. Memur emeklisini sattı. 1. Dereceye verilen 3600 ek göstergeyi verdirmeyerek memurları sattı. Sözleşmelerde yandaş davranarak memurları sattı. Kızgınmıyım asla pazarlamacı mal buldukça satar . Bununda malı çok satıyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hasan Mansur Karataş.
(21.12.2024 21:43 - #14934)
Valla memura bu maaş bile fazla.hangi devlet dairesine gitsek salla başı al maaşı.öğretmenler bile aman ders bitsede eve gitsek derdinde.sağlık çökmuüş hemşire ve hasta bakıcılar sanki babasının hayrına çalışıyor.VER HEPSİNE ASGARİ ÜCRET.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hayrullah uçak
(21.12.2024 21:45 - #14935)
Esas olarak Memuru ve Memur emeklilerini ilk satan Ali yalçın biz zat-ı kendisidir hatırlatın Memur ve emeklilere yüzde 3.5 zammı reva gören Ali yalçın Memurlara seyyanen 800ü TL'lik zam verildiğinde memur emeklileri ne zam talep etmedi şimdi misyonu ve vizyonu kullanım süresi dolan Ali yalçın gibiler Emeklileri savunmaz sadece popilistlik yapıyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yusuf
(21.12.2024 21:48 - #14936)
Günaydın Ali efendi memur emeklisini maf ettiniz. Yeni mi farkına vardın yazıklar olsun sizin sendikanıza
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muhammet can
(21.12.2024 21:54 - #14937)
Bunlar kurtlakuzuyu vyeyip koyunla ağlayanlar. Türk iş başkanı aynı velhasri kelam stk başkanlarını çoğu 20 yıldır koltuklarında bu düzenin değişmesi lazım.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yaşar Yiğit
(21.12.2024 21:56 - #14938)
Bunun sebebi sizlersiniz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Memur
(21.12.2024 22:03 - #14939)
Buçukcu ali gene sahnede
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mahmut Doğan
(21.12.2024 22:09 - #14941)
Ali Yalçın sayesinde memur emekli maaşı ve memur maaşları asgari ücret seviyesinde kalırsa şaşırmayın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ERCO
(21.12.2024 22:34 - #14942)
Sizinki canda asgarî ücretle çalışanın canı yokmu bumu sizin adaletiniz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İsmisiz
(21.12.2024 22:38 - #14943)
Adil olmak lazım bu işin öbür tarafı da var
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mustafa1181
(21.12.2024 22:44 - #14945)
Bir defa da asgarî ücret çalışanı yüzü gülsün. Hep devlet memuru gülecek değil
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Misafir
(21.12.2024 22:47 - #14947)
Bakıyorum da herkes şikayetçi, fakat Ali Yalçın'ın başkanı olduğu sendika yine yetkili sendika.Bu zamana kadar çalışanlar için hiç bir faydaları olmadı.Önceki başkanları devletin verdiğinden daha düşük artış talep etti ve ödül olarak millet vekili seçildi.Bunları bilip de hala bu sendika üyesi olanlara yazıklar olsun...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Garibanlar.
(21.12.2024 22:55 - #14949)
657 sayili yasaya göre çalıṣan ile emekli arasında fark yoktur.8000tl. Yi çalısana verirken emekliye niye verilmedi. Bunu hangi vicdanla yaptınız,hangi vicdan kabul eder.Çalıṣan emekli olurmu.Atama bekliyen nasıl atanacak.Maaṣ farkı yüzde yüz oldu..Ama sizler mutlusunuz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Melis
(21.12.2024 23:11 - #14952)
Ne kadar memur yanında oldukları ankara da ki şaşalı binalarından anlaşılır(bir sendikanın o kadar lüks bir yapıyla ne işi olabilir)
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hacı Ali aygin
(21.12.2024 23:19 - #14953)
25o tl çalışana 500tl sendikaya. Maşallah yalan şu gibi.ayjp
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İdris
(21.12.2024 23:27 - #14954)
Memur iken üye ol yetki ver,emekli olunca feryat et....bu gün üyeliği ile yetki verenler de,yarın emekli olduğunda feryat edecek,geç kalmadan yetkiyi #Milsen e verelim.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Atamayan öğretmen
(22.12.2024 01:04 - #14956)
Sürekli memurlara zam yapılıyor asgari ücretli memurun maaşının 3 ye birini alıyor , üstelik asgari ücretli çoğu lisans mezunu iş bulamıyor aldığı maaşla 17000 lira çocuklarını bebek ihtiyaçlarını kirasını herşeyini karşılamak zorunda , asla yetmiyor ,maaşlar arasında uçurum kadar fark oluştu, lisans mezunu, mühendislik mezunu ,eğitim fakültesi mezunları 17.000 le karnını doyuramiyor . Maaşlar arası adalet
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Elllllllll alir
(22.12.2024 01:26 - #14957)
Yhs ne oldu Ali yalcin Kaya bu son bu senede çıkmasa sendikadan istifa ediyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mikail Çolak
(22.12.2024 02:06 - #14958)
ALİ YALÇIN BEY. ÇALIŞAN MEMURLARA 8077 BİN LİRA ALDIĞINIZDA. EMEKLİ. MEMURLAR SSK BAĞKURLARA VERİLMEDİ YANİ. BÜTÜN SENDİKALAR MEMUR. İŞÇİ. SENDİKALARI. NEDEN EMEKLİLER İÇİN MÜCADELE YOK TABİ SEYANEN 8077 binlira ALDINIZ.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şükürsüzler
(22.12.2024 05:33 - #14960)
Allah tan damı korkmazsınız ben 17 bin tl alırken en düşük imam bile 44 bin tl alıyor . 3 katım para alıp halen devletten ne istiyorsunuz. Beğenmeğen gitsin Almanya ya yeter bu enflasyonunda kiralarında her şeyin sebebi hep sizsiniz . Emekli 12.500 , asgari ücret 17.000 memura 45.000 yetmiyor. Şükür .....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Memur
(22.12.2024 08:33 - #14962)
Sen ne aşağılık adamsın memuru sattın . bırak git ordan gitmesin hani 3600 ek gösterge.ne yaptın hiç mücadele verdinmi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahmet
(22.12.2024 08:35 - #14963)
Bu Ali yalçınla olmaz...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ÖGG
(22.12.2024 08:49 - #14964)
Yakın da olmalı zaten, gelen zamları hepsi işçiye değil memura göre yapılıyor, memurun yaşama hakkı varda işçinin yok mu? Bir yolunu bulan dayısı olan bir şekilde memur oluyor, hakkiyla olana lafım yok ama işçinin yada yıllarca okumuş üniversite mezunu olmuş ancak atama olmadığı için mesleği harici işlerde çalışmak zorunda olan, evlenemeyen, ailesine yetemeyen insanlar ne yapsın. Yazık bu millete
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Rainman
(22.12.2024 09:37 - #14966)
Bu mahluklar asgari ücretin 17 en düşük memur maaşının 45 olduğunu bilmiyor mu milletle dalga mı geçiyor neyin kafası bu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Onur
(22.12.2024 10:22 - #14967)
Ali Yalçın istifaaaa...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Cengiz
(22.12.2024 11:35 - #14973)
Memur sen üyeleri Ali Yalçın dan bir an önce kurtulmalıdır, Ali Yalçın üyelerin parasıyla lüks içinde yaşıyor, onun tuzu kuru, iktudar yalakalığını bırakıp memur ve memur emekli maaşları hakkında birşeyler yapmalı, memur ve memur emeklisi maaşı asgari ücret seviyesine düşmek üzere, memur sen üyeleri Ali Yalçını silkelemelidir, ondan bir an önce kurtulmalıdır, yoksa memur ve memur emeklileri sefalet içinde yaşamaya devam ederler,
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Selami ergen
(22.12.2024 11:38 - #14974)
Yazıklar olsun asgari ücretli yaşamasınmı? Her aklınıza geldiğinde ,her diliniz döndüğünde asgari ücretliyi kobay gibi görüyorsunuz bu insanların kirası cocuğu çoluğu yokmu..?biz asgari ücretle adeta yaşam savaşı veriyoruz bu sizin adaletiniz inancınız mumur ne yapıyorsunuz akşama kadar sıcak koltuk gıcır gıcır araba 2 daire onun var benim de olsun 3. Daire hesabınız bunlar hala asgari ücret üzerinden oyunlar yazık be bu asgari ücretle çalışanlar olmasa ne yapardınız acaba bir düşünün,,,çok yazık
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vatan
(22.12.2024 11:39 - #14975)
Asgari ücret memur maaşıyla eşit haklara sahip olmak zorunda aksi takdirde bu eşitlik ilkesine aykırı asgari ücret le çalışan beden işçisi hatta daha yüksek olması şarttır.çünkü özel sektör de robot tan farkın yok.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emkli Memur
(22.12.2024 11:53 - #14977)
Buradaki bütün yorumları okudum, yorumlarda memur emeklilerine seyyanen 14500 TL nin verilmeyisi ve altı aylık zamlarında Skk ve Bağkur emeklisi zamanlarından aşağıda kaldığını yani bu konularda memur senin ve başkanı ALİ nin hiç gayreti olmadığını dile getirmişler, bende derim ki bu böyle gitmez ya memurlar u sendikadan uyarı için istifa etmeli yada milletin vebalini kaldıramaz durumda olan sendika kendini fesh etmeli, dünde buna benzer yorum yazmıştım ama nedendir yayınlanmadı, halbuki derdimiz üzüm yemektir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
timbir - birlik haber ajansi